Friday, December 12, 2008

Old Skool Rocka

Aku sebenarnya tak tau nak tulis apa kat blog ni. Aku rasa baik aku buat rekod peribadi aku sendiri. Saja suka-suka. Kalau korang baca blog aku ni memang sampah sungguh. Lebih baik korang jangan baca. Aku buat blog ini untuk aku sorang je baca, ok..!

Nama Sekolah:
SK Jenjarom & SR Agama Jenjarom, Kuala Langat, Selangor

Kelas:
1 Melor & Ba, 1993
2 Melor & Ba, 1994
3 Bijak Bistari & Ba, 1995
4 Hemah Tinggi & Ba, 1996
5 Hemah Tinggi & Ba, 1997
6 Hemah Tinggi & Jannatul Firdaus, 1998


Terlalu banyak kenangan yang sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata, sebab banyak yang aku dah lupa. Gambar pun tak banyak. Nak lagi best, korang tengok kat blog Ex Sekolah Kebangsaan Jenjarom


Kenangan Silam

1. Masa darjah 1, ramai budak yang berak dalam seluar. Pastu nangis pulak. Kalau aku ingat la lagi nama korang yang berak tu, memang aku tulis nama korang dengan gambar sekali aku letak.

2. Darjah 5, rombongan pengawas ke Pusat Sains Negara. Pastu mandi air terjun Sg. Tekala.

3. Darjah 5, main ping pong dalam makmal Kemahiran Hidup. Cikgu Fadhil bagi lesen. Cayalah cikgu..!

4. Darjah 5, main rounders masa PJ. Faizal pukul bola, bola kena muka Cik Adik Manis. Beliau menangis di tempat kejadian. Ciannya. Kejadian ini menggemparkan penduduk kampung. Siapakah Cik Adik Manis yang dimaksudkan?

5. Darjah 5, kat library. XX duduk atas kerusi. Pastu dia berdiri kejap. Razi tarik kerusi beliau. Beliau pun terus nak duduk, apalagi terduduk atas lantai la. Laporan polis terus di buat oleh pihak XX. Razi kena marah dengan cikgu. Cayalah bro..!Siapakah XX yang dimaksudkan? hint: XX adalah pasangan kromosom homolog

6. Darjah 6, jamuan pengawas makan KFC. Tak pernah di buat oleh kelas-kelas lain. Dahsyat la.

7. Darjah 6, main carrom dan chess kat 6BB.

8. Darjah 6, cikgu suruh buat karangan BM sampai 120 tajuk tapi satu pun cikgu tak check.

9. Takde idea la. Nanti kalau aku ingat balik aku tambah.

1 comment:

HikariLove said...

en ziya lupe bday reramai utk bdk2 yg lahir bln 7?
penganjur terhormat~cikgu Rozita
kalau x silap drjh 4
rasenyer bln 7 plg happening sbb ramai